VELUX ACTIVE with NETATMO și VELUX App Control poate găsi numai produsele VELUX (și produsele Somfy selectate) folosind protocolul de comunicație fără fir io-homecontrol.
Rulourile orizontale nu sunt compatibile.
IMPORTANT: Asigură-te că telecomanda sau întrerupătorul de perete VELUX este asociat corect cu produsul și este complet funcțional înainte de a începe instalarea. NU reseta interfața decât dacă ai verificat toți pașii următori:
Utilizând o telecomandă cu afișaj și feedback (bidirecțional):
1. Verifică dacă toate produsele recunoscute de telecomandă pot fi acționate din punctul în care este poziționată interfața.
- Dacă primești un feedback „Niciun contact”, încearcă să te apropii de produs și încearcă din nou - când ai succes, apoi mută-ți interfața în această poziție.
- Dacă primești un feedback „Cod de siguranță greşit!”, verifică instrucțiunile telecomenzii despre cum să obții un cod de siguranță nou și valid.
2. Verifică dacă ai o unitate „master” pentru întreaga casă sau unități individuale pentru camere.
- Dacă ai o „unitate master”, utilizeaz-o întotdeauna pentru înregistrarea produsului.
- Dacă ai unități individuale pentru camere, începe să adaugi produsele primei telecomenzi la aplicația ta și finalizează configurarea numai cu aceste produse. Pentru a adăuga produsele rămase, accesează: Setări>Instalează produse noi>Instalează o fereastră nouă>Următorul și urmează instrucțiunile din aplicație. Notă: Instrucțiunile telecomenzii sunt ușor diferite, deoarece acum aliniezi codurile de siguranță în timpul procesului.
3. Verifică dacă ai selectat opțiunea corectă de unitate în aplicație (unitățile cu o cale de comunicare se găsesc apăsând butonul „Nu am acele telecomenzi”).
4. Încearcă să închizi aplicația și să o redeschizi pentru a vedea dacă ai o instalare neterminată. Dacă da, termină instalarea.
Folosește un întrerupător de perete fără feedback (unidirecțional) SAU o combinație de telecomenzi? (unidirecțională și bidirecțională cu o cale de comunicare și cu două căi de comunicare):
1. Verifică dacă ai telecomandă cu două căi de comunicare bidirecțională asociată cu produsele tale. Dacă da, utilizeaz-o atunci când adaugi produsele la interfață (vezi mai sus).
2. Verifică dacă toate produsele recunoscute de întrerupătorul de perete pot fi acționate din punctul în care este poziționată interfața. Dacă nu poți controla produsele, încearcă să te apropii de produs și încearcă din nou - când ai succes, apoi mută-ți interfața în această poziție. În caz contrar, verifică instrucțiunile pentru telecomanda controler-ului referitoare la modul de asociere a întrerupătorului de perete la produs.
3. Verifică dacă produsul se mișcă înainte și înapoi pentru a indica faptul că înregistrarea este gata atunci când apeși butonul roată dințată (pe telecomenzile mai vechi, apăsă butonul de resetare) de pe întrerupătorul de perete. Dacă produsul nu se mișcă, încearcă din nou să apeși butonul roată dințată (pe telecomenzile mai vechi, apasă butonul de resetare) de pe întrerupătorul de perete.
4. Verifică dacă ai selectat opțiunea corectă de unitate în aplicație (unitățile cu o cale de comunicare unidirecționale se găsesc apăsând butonul „Nu am acele telecomenzi”).
5. Încearcă să închizi aplicația și să o redeschizi pentru a vedea dacă ai o instalare neterminată. Dacă da, termină instalarea.
Dacă pașii de mai sus nu îți rezolvă problema, atunci, din păcate, trebuie să efectuezi o resetare la valorile din fabrică a produselor VELUX care nu sunt găsite de interfață. Reține că ai nevoie de acces fizic la produsul tău pentru a efectua resetarea la valorile din fabrică.
După resetarea unui produs, unitățile tale anterioare pentru acest produs nu mai sunt funcționale. Prin urmare, trebuie să asociezi din nou unitatea cu produsul - te rugăm să consulți instrucțiunile ferestrei/accesoriilor despre modalitatea de resetare a produsului și de asociere ulterioară a unității.