Pentru cât timp păstrăm datele dumneavoastră personale
Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru scopurile descrise în această Notificare de confidențialitate. Aceasta înseamnă că perioadele de păstrare vor varia în funcție de tipul de informații și de motivul pentru care le deținem.
Exemple de timp de păstrare:
- Înregistrările apelurilor vor fi stocate pentru o perioadă de 90 de zile.
- Până când vă dezabonați de la o campanie de marketing, lucru pe care îl puteți face în orice moment.
- Vom stoca fotografiile și testimonialele atât timp cât este necesar și așa cum este descris în cadrul unui contract.
- Datele cu caracter personal sunt păstrate până la sfârșitul unui proces de recrutare sau până la retragerea consimțământului (în cazul în care acesta este acordat pentru recrutări viitoare).
- Pentru conformitatea, de exemplu, cu reglementările anticorupție, vom păstra datele în conformitate cu legile pe care suntem obligați să le respectăm.
Cui transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal?
Compania noastră face parte din Grupul VELUX, care își desfășoară activitatea la nivel global. Transmitem informațiile dumneavoastră personale în cadrul Grupului VELUX, dar numai dacă acest lucru este necesar pentru îndeplinirea scopului pentru care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Toate entitățile din Grupul VELUX au încheiat un Acord de prelucrare a datelor inter-companii și/sau un acord comun prin care toate companiile urmează aceleași proceduri atunci când prelucrează datele cu caracter personal, asigurându-se că același nivel de securitate este menținut în întregul Grup, împărțind astfel rolurile și responsabilitățile între ele. Dacă două sau mai multe companii acționează în calitate de operatori comuni, fiecare dintre operatori este obligat, în mod independent, să:
- Fie contactul principal pentru dumneavoastră.
- Îndeplinească obligațiile de informare menționate la articolele 13 și 14 din RGPD.
- Vă îndeplinească drepturile prevăzute la articolele 15-22 din RGPD.
- Gestioneze notificările privind încălcarea confidențialității și reclamațiile privind confidențialitatea.
De asemenea, putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal către anumiți terți, inclusiv, dar fără limitare la:
- Partenerii de afaceri, furnizorii și subcontractanții cu care cooperăm pentru a vă oferi cele mai bune servicii în timpul procesului de asistență și de vânzare, inclusiv, de exemplu, furnizorii de logistică și serviciile pentru clienți externalizate.
- Furnizorii de tehnologie, de exemplu, pentru analize, urmărire, direcționare și redirecționare, precum și furnizori de motoare de căutare, care ne ajută să ne îmbunătățim și să ne optimizăm platformele, precum și companiile care ne oferă asistență pentru site-ul web și găzduire.
- Agenții de publicitate și rețelele de publicitate, care utilizează date pentru a selecta și difuza reclame relevante pentru dumneavoastră și pentru alte persoane în cazul în care v-ați dat consimțământul.
- Rețelele de socializare, cum ar fi Facebook, Instagram și Google, dacă este necesar, atunci când se prelucrează în scopuri de marketing și pe baza consimțământului dumneavoastră.
- Alte părți pentru a asigura protecția și securitatea clienților noștri, pentru a ne proteja drepturile și proprietatea, pentru a respecta procesele legale sau, în alte cazuri, dacă putem considera, cu bună credință, că divulgarea este impusă de lege.
- Companiile din cadrul Grupului VELUX sau terți care gestionează platforme și instrumente digitale în numele companiei noastre, pentru a furniza servicii legate de activitățile noastre (de exemplu, program de colectare a punctelor, campanii de rambursare, loterii și activități de training).
Atunci când cooperăm cu furnizori externi de servicii, încheiem un acord de prelucrare a datelor, dacă este cazul. Acești furnizori de servicii nu au dreptul de a utiliza datele dumneavoastră personale în alte scopuri decât cele solicitate de noi sau impuse de lege.
Transfer în țări terțe
În unele cazuri, putem, de asemenea, să transferăm date cu caracter personal către companii din așa-numitele „țări terțe”, adică țări din afara Spațiului Economic European. Dacă facem acest lucru, ne asigurăm că protejăm datele și le transferăm numai dacă se aplică una dintre următoarele condiții:
- există un nivel de protecție adecvat în țara în cauză, după cum a fost stabilit de Comisia Europeană
- compania este certificată în conformitate cu EU - U.S. Data Privacy Framework, sau
- folosim clauze contractuale standard (clauze-tip UE) aprobate de Comisia Europeană și măsuri suplimentare pentru a reglementa transferul de date.
Securitatea datelor
Securitatea, integritatea și confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt importante pentru noi. Am implementat măsuri de securitate tehnice, administrative și fizice, concepute pentru a vă proteja datele cu caracter personal împotriva accesării, divulgării, utilizării și modificării neautorizate. Periodic, reevaluăm procedurile de securitate pentru a lua în considerare noi tehnologii și metode adecvate. Vă rugăm să rețineți că, în ciuda eforturilor noastre, nicio măsură de securitate nu este perfectă sau impenetrabilă.