SEM
(Google AdWords, Bing, Seznam, Yandex etc.)

Marca înregistrată VELUX în calitate de cuvânt cheie

Distribuitorii care promovează şi vând atât produse VELUX, cât şi produse concurente, au permisiunea de a cumpăra marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie, pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care afişează doar produse VELUX.

Distribuitorii care promovează şi vând atât produse VELUX, cât şi produse concurente, nu trebuie să cumpere marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care afişează alte produse decât produsele originale VELUX.

Distribuitorii care promovează şi vând doar produse concurente nu au în nicio situaţie permisiunea de a cumpăra marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie.

Marca înregistrată VELUX în texte reclamă

Distribuitorii care promovează şi vând atât produse VELUX, cât şi produse concurente, au permisiunea de a utiliza marca comercială VELUX în URL-ul de afişare (subdomeniu) a textelor reclamă, dacă acestea trimit trafic spre pagini ţintă care afişează doar produse VELUX. Distribuitorii nu sunt autorizaţi să utilizeze marca comercială VELUX în titlul articolului sau în rândurile de descriere a textelor reclamă.

Distribuitorii care promovează şi vând atât produse VELUX, cât şi produse concurente, nu trebuie să utilizeze marca comercială VELUX în URL-ul de afişare a textelor reclamă pentru a antrena trafic spre pagini ţintă care afişează alte produse decât produsele originale VELUX.

Distribuitorii care promovează şi vând doar produse concurente nu au în nicio situaţie permisiunea de a utiliza marca comercială VELUX în URL-ul de afişare.

Grupul VELUX şi Google nu tolerează manipularea textelor, de ex. „rulouri VELUX”, pentru a activa utilizarea mărcii înregistrate VELUX în texte reclamă. Grupul VELUX înregistrează toate încălcările şi le raportează către Google.

Google Shopping (PLA)

Marca înregistrată VELUX în calitate de cuvânt cheie

Distribuitorii care vând şi promovează atât produse VELUX, cât şi produse concurente, au permisiunea Google de a cumpăra marca comercială VELUX sub formă de cuvânt cheie în toate motoarele de căutare, pentru a antrena trafic spre propriile magazine şi site-uri.

Text în Google Shopping

Grupul VELUX nu permite distribuitorilor de produse concurente să utilizeze marca înregistrată VELUX în textul din Google Shopping, de ex. „ferestre VELUX”. În schimb, distribuitorilor li se recomandă utilizarea unui termen generic precum „ferestre de mansardă” atunci când doresc să trimită trafic spre pagini ţintă care afişează doar produse concurente.

Imagini în Google Shopping

Distribuitorii nu trebuie să utilizeze imaginile originale VELUX pentru a promova şi vinde produse concurente în Google Shopping.

SEO

Titluri de pagină, meta descrieri, titluri (de articol), etichete ALT din imagini şi creare de linkuri

Distribuitorii care promovează şi vând produse concurente nu trebuie să utilizeze marca comercială VELUX, de ex. „ferestre de mansardă VELUX”, „ferestre VELUX” sau „rulouri VELUX”, în titluri de pagină, titluri (de articol), meta descrieri şi etichete ALT din imagini, pentru a promova pagini care vând alte produse decât produsele originale VELUX.

De asemenea, distribuitorii nu trebuie să utilizeze marca înregistrată VELUX pentru crearea de linkuri în pagini care vând sau promovează produse concurente.