Efectuarea unei activităţi de marketing eficiente pe internet necesită o experienţă solidă cu cele mai avansate instrumente din domeniu. Dacă eşti familiarizat cu Search Engine Marketing (SEM – marketing prin motoare de căutare), Search Engine Optimization (SEO – optimizare pentru motoare de căutare), marketing în medii de socializare şi promovare pe reţele de socializare precum YouTube, Instagram şi Twitter, ar trebui să stăpâneşti bine marketingul online.
Totuşi, atunci când activitatea implică o marcă globală precum marca înregistrată VELUX, gestionarea activităţilor de marketing devine ceva mai complicată.
Regulile de bază
Pentru a rezuma esenţialul, poţi utiliza marca înregistrată VELUX doar atunci când marketingul tău este asociat în mod direct cu produsele originale VELUX sau cu produsele compatibile cu ferestrele de mansardă VELUX. Marca înregistrată VELUX nu trebuie folosită pentru a genera trafic spre pagini care promovează produse incompatibile concurente.
Această secţiune descrie detaliat regulile pe care trebuie să le urmezi în calitate de partener VELUX. Dacă vinzi produse compatibile şi incompatibile, utilizează linkurile integrate pentru a afla mai multe despre limitări şi restricţii.